Kallt men härligt!

Bara solen skiner så är jag nöjd! Visst kliar det  i fingrarna, det är så mycket jag vill göra men inte kan. Ännu är diskbråcket inte läkt men jag måste tro på att det gör det till slut. Det är mycket bättre nu i alla fall, även om smärtan uti höften och låret plågar på så känner jag mig ändå ganska ledig i kroppen nu mot tidigare. Mycket funkar att göra, samtidigt är det så att jag har lagt mig till med en "sparande" stil och vant mig vid det, så det är först när jag tänker till vad jag kunde göra förut men inte längre, som det känns småsurt. Hoppas jag kan komma tillbaka till ungefär 90% åtminstone vad gäller mina sysselsättningar på fritiden och till 100% när det gäller mitt arbete. Har än så länge reducerade arbetsuppgifter.

Vågade mig upp på hästryggen häromdagen för första gången på 8 månader! Så visst känns det som jag kan ta ut svängarna lite mer. Ridning är jättebra för ryggen under odramatiska förhållanden, skritt tex. Jag och Lovisa red ut tillsammans och det kändes bra. Ingen träningsvärk någonstans! Så musklerna har inte glömt av sig så mycket i alla fall.


©Jenny har skickat bilder med hälsning från Texas! Gullegubbe! Han är harmonisk och tränas. Har hört från folk som sett dem tillsammans att det ser jättebra ut! ;o)

Vi har kattungar som är leveransklara i slutet av november. Är någon sugen så är det bara att säga till!♥
Bilder kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Mauden

Hej där !

Gott att du ändå börjar bli bättre nu, men jag höjer en varningens finger att du inte ska bli allt för övermodig nu så något raseras igen ;)



Mysig han ser ut Texas.. Gott att han har det så bra :D



Kramen !

2010-10-04 @ 23:48:00
URL: http://enmarken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0