Bianca

Det skramlade till i mailboxen och det var bilder från Carina! Carina, min goda vän, var med i cobvärlden tidigt och genom henne blev jag också indroducerad. Vi pratar 80-tal. Till min kära ungdomskamrat har vi sålt två welshar som ettåringar, en sekt D och en sekt C. Bianca och Athena. Bianca har dessutom fölat 2009, ett stoföl fölmönstrat med 40 poäng! Bianca är premierad med 38 p och är även inkörd. Rids förstås också! Här kommer härliga nytagna bilder på Carina och Bianca!

Bianca, den coola! I förgrunden ser vi lillstumpan Cabina som ska fylla ett år i maj. Bianca är undan vår Powysvalley Desdemona och efter Burhults Black Commence. Cabinas far är Tyrrestrups Highlight.

Jättestort tack för bilderna Carina och tack för att du sköter om "mina" bebisar så bra!

Nedan är en bild på Athena, två år, i Lerum där hon silverbelönades på SWF:s Lokalutställninig. I år blir det premiering! Spännande! Athena rids in av Carina denna vinter. Athena är helsyster till vår Casablanca, halvsyster till Cabina, Biancas föl! Bianca är helsyster med Långåsens Black Cassio. :o)


Foto: Frida Westergren

Kommentarer
Postat av: Sofia

Rena släktträffen med andra ord :D

Härliga bilder på Bianca!!

Kramisar

2010-02-26 @ 09:28:03
URL: http://www.iglatjarn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0